top of page
Search

Collaboration with Trendlines


חממת המכשור הרפואי של טרנדליינס החלה שיתוף פעולה עם חממת החדשנות של מרכז רפואי רבין

חממת החדשנות ו-טרנדליינס לאבס יוצאים בקול קורא לכל אנשי צוות בית החולים, אשר זיהו בעיה או צורך רפואי ורוצים לבחון את היתכנותה של פתרון לעומק.

קבוצת טרנדליינס היא חברת מסחור חדשנות הממציאה, מגלה, משקיעה, ומדגירה טכנולוגיות רפואיות וחקלאיות מבוססות חדשנות כדי למלא את ייעודה לשיפור האנושות

כמשקיעים ממוקדי תמיכה, טרנדליינס מעורבת בכל ההיבטים של חברות הפורטפוליו שלה, מפיתוח טכנולוגיה עד לבניית הפן העסקי. דרך החממה טרנדליינס משקיעה ומפתחת חברות בתחום המכשור הרפואי המתמקדות בהמצאת טכנולוגיות ומוצרים רפואיים בכדי לספק פתרון לצרכים רפואיים ללא מענה. במקרים רבים הצרכים מוגדרים על ידי בתי חולים, קהילת הביוטק בישראל, ועל ידי חברות רפואיות בינלאומיות העובדות בשיתוף פעולה עם הקבוצה.

הגישה של חממת טרנדליינס דוגלת במציאת פתרונות עבור המצאות בשלבים ראשוניים ביותר.

שיתוף הפעולה של חממת החדשנות בבית החולים בילינסון עם טרנדליינס לאבס מתבסס על ערכים משותפים בשיטות העבודה הנהוגות בהן: הבנה מעמיקה של הצורך, הערכת אוכלוסיית היעד, השוק הפוטנציאלי וכמובן- מציאת פתרונות מתאימים. שיתוף הפעולה הוא פריצת דרך של ממש בסביבת העבודה של חממת החדשנות, ויהווה מכפיל כוח עבור הפרויקטים אשר יימצאו מתאימים לחממה. במסגרת זאת תוכלו לבחון את המיזם שלכם על ידי קבלת מעטפת תמיכה רחבה ככל הניתן.

טרנדליינס עובדת באישור ותמיכה של הרשות לחדשנות התומכת בחברות הפורטפוליו שלה בתקופת המחקר והפיתוח ומסייעת להן בתהליכי מסחור הטכנולוגיה בשנים הראשונות לפעילותן ועד לשלבי המיזוג/רכישה.





53 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page